Revista presei de ştiinţă din 26 mai 2009: Gena asociată căderii părului, identificată de cercetător + altele
Revista presei de ştiinţă din 26 mai 2009: Gena asociată căderii părului, identificată de cercetător + altele
Scris de Izabella Şaramet pe 26 Mai 2009 (Marţi). Ultima actualizare pe 26 Mai 2009 (Marţi)
Ştirile zilei: Salvaţi planeta: nu mai mâncaţi miel, beţi mai puţină bere. Gena asociată căderii părului, identificată de cercetători. Un DVD de ultimă generaţie va putea stoca câteva mii de filme.

Salvaţi planeta: nu mai mâncaţi miel, beţi mai puţină bere. Cercetătorii ne uimesc pe zi ce trece. Un studiu plătit de guvernul britanic ne avertizează că putem dăuna atmosferei terestre prin consumul de carne de miel şi bere sau whisky. Până să fie puse în vânzare, carnea de miel şi berea suferă procese care agravează emisiiile de gaz, îndeosebi gaz metan. Acesta este un factor principal în producerea efectului de seră. Citiţi mai multe informaţii în România Liberă.
Gena asociată căderii părului, identificată de cercetători. Oamenii de ştiinţă niponi au descoperit gena a cărei absenţă duce la pierderea parţială sau totală a părului. Aceştia au realizat diverse experimente pe şoareci şi chiar pe mostre de piele umană. Detalii pe Mediafax.
Un DVD de ultimă generaţie va putea stoca câteva mii de filme. Nu mai trebuie să ne facem griji dacă nu avem destule DVD-uri pe care să stocăm filme. Pe noul DVD vom putea depozita aproximativ 10.000 de gigabiţi de informaţie digitală, prin urmare circa 2000 de filme. De asemenea, această inovaţie presupune existenţa unui tip de playere care să corespundă noii tehnologii. Citiţi mai multe detalii în Gândul.
Revista presei de ştiinţă din 26 mai 2009 a fost redactată pentru www.StiintaAzi.ro de Şaramet Izabella (Cluj-Napoca) şi nu poate fi preluată decât în urma unui acord din partea acesteia sau a administratorului (fondatorului).

















